Dietetyk Poznań, dietetyk Pyzdry, dietetyk kliniczny Poznań, dietetyk dziecięcy Poznań, dietetyk Wilda

POTRZEBNE SKŁADNIKI

  • nasiona chia 2 łyżki (20 g)
  • mleko spożywcze 1/5 szklanki ( 50g)
  • banan 50 g
  • truskawki 2 sztuki 50 g
  • borówka amerykańska mała porcja 50 g
  • mango lub porcja musu z mango 80 g

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

  1. Nasiona chia zalej mlekiem i zostaw na minimum 2 h.
  2. Nasiona chia mocno gęstnieją więc warto wymieszać powstałe połączenie.
  3. Mango zmiksuj na gładką masę. Można też użyć gotowego musu z mango ( można kupić np. w Lidlu)
  4. Ułóż na dnie naczynia nasiona chia w mleku i zalej musem z mango. Na wierzch ułóż sezonowe owoce.

WARTOŚĆ ODŻYWCZA W PORCJI

ENERGIA 261 kcal

BIAŁKO 6,5g

TŁUSZCZE 7,8g

WĘGLOWODANY 46 g

Dietetyk Sylwia Rozenkop -Nowaczyk – dietetyk kliniczny, dietetyk dziecięcy, psychodietetyk

Similar Posts